vi kan väl ses igen

.....

Det märks att jag börjar komma in i rutinerna igen, den här veckan trummar på i ett rasande tempo. Idag träffade jag som sagt Elin igen i Camden. Vi gick runt på marknaden ett tag, kollade på allt fint och mindre fint. Kollade in den nya statyn av Amy Winehouse också som precis rests på Stable Market. Efter att vi kände oss färdiga med tittandet bestämde vi oss för att gå och äta. Det är såklart det allra bästa med Camdens, älskar deras Street food market. Efter mycket velande bestämde jag mig för en halloumiwrap medan Elin körde på kinesiskt. Grymt gott! Efter att vi ätit upp och pratat en lång stund köpte vi med oss varsin cupcake från marknaden och förflyttade oss till Ruby Dock. Satt där och drack kaffe, mumsade cupcake och pratade ännu mera. Efter det var det dags att ta oss hem för att jobba. En mycket härlig dag i Camden, kan inte fatta att vi inte setts på hela sommaren? Hoppas att det inte dröjer lika länge innan vi ses igen.
 
 
Min eftermiddag har varit ganska lugn. Vi skulle äta stirfry till middag så jag har mest skurit kött och grönsaker större delen av min arbetstid. Hunnit vika lite tvätt, diska och bada barn också. Har sedan jag slutat hängt på rummet, min värdpappa kom upp med min middag och ett glas vin till mig. Är det lill-fredag så är det! NU kollar jag på Big Brother från igår och ska hämta mig en kopp te tänkte jag, börjar få ont i halsen igen.. orkar inte bli förkyld en gång till...! Imorgon ska jag äta på Nandos med Hanna, tänkte hinna med att träna lite innan dess så jag ska nog sova snart så att jag orkar med det. Hoppas alla haft en bra dag! ♥

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback