du klarar dig själv nu

.....

Hallå. Den sista måndagen i London är avverkad. L var med T under dagen idag så jag var hemma med O och H från 8-15,30. Det var riktigt soligt och fint så vi spenderade större delen av dagen ute på konstgräsmattan. H var på playdate i två timmar på eftermiddagen så då fick jag spela fotboll ensam med O. Han skrattade högt åt vilken usel målvakt jag var (med all rätt!). Hade det faktiskt riktigt kul tillsammans, skönt att bara ha ett barn att ta hand om för en gångs skull. Vid tre gick jag och hämtade H och sen satte vi oss ute igen och ritade lite. Strax efter det kom L hem och jag fick sluta. Gick upp på mitt rum och fortsatte med packningen, allt fler saker börjar nu förflytta sig från garderoben ner i resväskorna. 
När jag inte orkade packa längre och kände att jag ville ta vara på att jag för en gångs skull hade en ledig kväll så gick jag ner till Finchley Road och tog bussen in till stan. Gick till Primark och Boots och shoppade lite nödvändigheter innan jag tog tunnelbanan upp till Chalk Farm där jag åt ensammiddag på Nando's innan jag gick till Morrisons och sen åkte hem igen. En riktigt härlig eftermiddag/kväll! Förmodligen min sista ensamtid inne i stan, bara jag mina podcasts, tror jag hann lyssna på 4-5 st idag, älskar't! Kommer saknar att strosa runt inne i stan på egen hand..
 


Imorgon är det back to school som gäller för barnen. Skönt tycker au pairen. När jag fått iväg barnen ska jag möta upp Malin och Josefine vid Waterloo. Vi ska besöka Houses of Parliament och innan dess tror jag vi ska hinna äta något gott också, eventuellt blir det picknick, härligt!

Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Gott!

2015-04-21 » 11:02:37
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Anonym

Nu funkar det igen :D

2015-04-21 » 12:31:17



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback