och sagan fick det slut den skulle ha

.....

Då har det alltså hänt. Jag har jobbat min sista dag som au pair. Fick sluta redan innan klockan 19 idag och nu håller jag på att göra mig i ordning för kvällen. Middag på Vapiano och Maddox med squaden väntar. Kommer bli en toppenkväll! Får nog se till att komma hem tidigare än halv sex på morgonen den här gången, imorgon är det nämnligen dags att säga hejdå till alla mina härliga au pairvänner med en picknick i Hyde Park. (Hoppas bara vädret är på vår sida.) 
 
Idag var jag inne i stan för att säga hejdå till Danielle. Vi hängde först på Starbucks ett tag och promenerade sedan runt i stan, förbi Picadilly, genom Green Park, förbi Buckingham Palace, genom St James's Park och ner till Big Ben. Gick sedan över bron och satte oss på Giraffe på South Bank för att äta lunch. Efter lunchen var det dags för mig att åka hemåt igen då jag var tvungen att gå till banken för att avsluta mitt konto. Väl hemma satte jag igång att laga mat, (för sista gången!!!) det blev tuna bake idag. Hämtade barnen, lagade färdigt maten, diskade, tvättade och plockade undan. Hann med att spela lite fotboll med barnen också innan jag fick sluta. Så ja, nu är jag inte au pair länge. Märkligt.






Fick detta superfina halsbandet av Danielle som en avskedspresent! Så gulligt!
 
Nej nu måste jag skynda mig så att jag är klar i tid. Pepp pepp. Ska försöka hinna med att blogga imorgon också. 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback