som himlen ser ut en tisdag

.....

Hej! Igår startade dagen med frukost på G1 tillsammans med Josefine. Vi promenerade sen ner till Camden där hon fyndade ett par grymt snygga skor på Aldo. Efter det tog vi tuben in till stan och fortsatte shoppandet på Primark. 
När vi sagt hejdå framåt eftermiddagen åkte jag hem och slappade framför tvn ett tag innan jag ännu en gång promenerade ner till Camden. Denna gång för att träffa Sara och äta middag på Nando's. Vi satt där ett bra tag och pratade om allt som hänt sedan vi sist sågs innan vi promenerade genom Camden och slog oss ner på Starbucks för en fika. En väldigt bra dag!



Idag vaknade jag ganska tidigt (ställde klockan för att jag inte skulle sova bort hela min näst-sista lediga dag ensam i huset) och gick ner och gjorde superfrukost till mig själv. Kaffe, smoothie, scrambled eggs och bröd från Le Pain. Låg sedan i soffan, åt och kollade på senaste avsnittet av Parneviks. Vilket fantastiskt bra program alltså!!



Nu kom precis städerskorna så jag ska föröka byta om lite snabbt och sen lämna huset. I eftermiddag ska jag ju på musikal (Book of Mormon, yey!) men vet inte riktigt vad jag ska sysselsätta mig med fram tills dess... några förslag?


Kommentarer
Postat av: Dani

När jag inte vet vad jag ska göra brukar jag alltid promenera till hyde park (min pojkvän bor vid victoria station) och mata ekorrar haha<3

2015-04-01 » 13:46:32
URL: http://submarinus.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback