when all is said and done

.....

Hej vänner. Kom precis hem igen efter att ha sagt hejdå till alla mina härliga au pairtjejer inne i stan. Vi möttes upp i Hyde Park och hade en supermysig picknick tillsammans. Det regnade hela morgonen men ungefär lagom tills att vi slog oss ner kom solen fram och himlen blev blå... ett tag i alla fall! Men det kom i alla fall inget mer regn och det kändes som det viktigaste. Efter några timmar i parken gick några av oss vidare till Nando's och åt lite till, haha. Efter det tog jag tunnelbanan hem medan resten av gänget fortsatte sin tur på stan. 

Det kändes verkligen helt sjukt att säga hejdå till alla. Egentligen har vi ju inte känt varann så länge men det känns verkligen som att vi alltid varit vänner. Världens bästa brudar är dem!! Fick kämpa med att hålla tillbaka tårarna när jag kramade alla hejdå, kan inte förstå att vi inte ska ses mer på så himla länge nu?! Lite extra jobbigt var det att säga hejdå till Josefine, vi har hängt ihop mycket nu i slutet och hon är en helt jävla fantastisk människa ska ni veta. 

Nu ska jag försöka packa färdigt, städa rummet och sen ska vi ut och äta med värdfamiljen. Sista måltiden. Jösses. 






Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Super mumsigt! :D

2015-04-26 » 20:04:14
URL: http://blogofphoto.webblogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback