för en välkommen vår

.....



Ett säkert vårtecken: Idag fick det bli converse när jag gick till gymmet. 
Vädret har varit helt underbart idag. Varmt och soligt, det har faktiskt känts som om våren är på väg. Hoppas hoppas. 
Jag har haft en lugn dag. (Förutom när jag höll på att dö av utmattning på spinningpasset.) När jag kom tillbaka från gymmet upptäckte jag en liten sjuk 5-åring hemma i soffan. Han hade blivit magsjuk i skolan så min VM hade fått hämta honom tidigare. Stackars liten alltså. Min VM åkte iväg på tennis med O och jag servade sjuklingen med skorpor, riskakor och smörgåsar. 
När båda de äldre barnen var hemma åt de middag framför tvn och jag städade i ordning i köket. När min VM la H så hjälpte jag de andra med läxorna och fixade deras bad innan min VM tog över och jag gick ner och gjorde i ordning min egen middag. Lagade lamm för första gången i mitt liv, spännande. Det blev gott i alla fall. Nu är det snart midnatt och jag som bestämt mig för att gå och lägga mig tidigt idag.. Attans. 
Imorgon ska jag träffa Malin. Vad vi ska hitta på har vi inte riktigt kommit fram till. Men är vädret fint blir det nog ett besök till Kensington Gardens. 


Kommentarer
Postat av: Nellie

Hej, jag har en liten fråga angående vad du använder för kamera när du fotar till bloggen? Jag ska själv åka som au pair i höst och funderar på att köpa ny då jag också tänkt att blogga under mitt år :) Tack för en superbra blogg!

2015-02-11 » 19:03:07



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback