när sjukdomar kommer

.....

God torsdag. (HUR kan det redan vara torsdag???) 
Började dagen med jobb. H började krångla imorse igen men denna gången gick jag in med helt annan taktik än igår (jag var helt enkelt superrolig) och det gick mycket bättre! Så nästan i tid var de påväg mot skolan idag, puh! När min värdmamma kom hem igen satte vi oss ner och bokade in min hejdå-middag. Ska "fira" helgen innan jag åker med middag uppe i The Shard. Sjukt najs! Har verkligen så otroligt blandade känslor inför att åka härifrån... Men än är det lång tid kvar, nästan 2,5 månad! (Hjälp. Det är ju inte långt alls.)
När vi bokat klart tog jag mig till tuben och åkte iväg till South Kensington igen. Mötte upp Ellinor och Moa (och Mathilda!) där för en brunch på Le Pain. Har nu ätit brunch på Le Pain TRE gånger på mindre än en vecka.. Jag tror jag får ta en paus därifrån ett tag nu...
Efter att vi suttit där och ätit våra brödkorgar (MUMS!), druckit vår kaffe, planerat vår Alla hjärtans dag och skrattat en hel del lämnade vi Le Pain och gick till Science Museum. Jag hann dock inte stanna så länge utan var tvungen att åka hem för att jobba. 

Den här tyckte vi passade oss..




Hemma har jag haft en högst spännande eftermiddag. Min vm har fått H's baciller och blivit magsjuk. Så jag hade ett himla jobb med att rodda hemmet idag. Det löste sig i alla fall tillslut och helt slut kunde jag slå mig ner i mitt rum och äta min middag. Dramatiken verkar dock inte vara slut än för nu klagar T på att han mår dåligt. 
Imorgon skulle jag egentligen träffat Daniella men nu vet jag inte hur det blir. Barnen har nämligen lov från och med idag och om inte L mår bättre måste jag nog jobba under dagen imorgon. Vi får väl se hur det går.. 


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback