om du går ut i solen

.....

Godförmiddag Sverige/England/Övriga världen. Det är tisdag och jag har lite otydliga arbetstider idag. Min VM bad mig hålla mig hemma på morgonen för att hon skulle lämna av O på en playdate. Men förutom det vet jag faktiskt inte när jag förväntas vara hemma och inte? Jaja. Jag tänkte se till att plugga lite idag. Måste hinna igenom i alla fall Matte A och B innan högskoleprovet, och med tanke på hur snabbt tiden går här är det väl typ imorgon? Sen ska jag ta tag i tvätten också, den behöver verkligen organiseras upp lite eftersom den nu är spridd över huset och jag knappt vet vad som är rent och inte. Meeen det är strålande sol ute så jag kan inte sitta inne hela dagen. Ska nog ta och ge mig ut på en promenad ett tag tror jag! Hoppas på att få lite klarare arbetstider imorgon, om jag kan sluta i tid ska jag nämnligen till Svenska kyrkan på kvällen och äta semlor..!
 
Jag är förresten fortfarande så otroligt bitter över att jag var sjuk hela helgen. Hade verkligen ett schema fullspäckat med massa trevligheter som bara raserades. Fy alltså. Men men, hoppas på att kommande helg också kan bjuda på lite roligheter. Är så sugen på att dra ut i Camden. Har inte varit på The Worlds End sedan i somras tror jag?! Men vi får väl se vad som händer! 
Nu ska jag ut i solen! Vi hörs! 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback