från en vinter i en stad

.....

Den här veckan trummar på och snart är det torsdag igen. Tänkte berätta lite smått om veckan. I måndags mötte jag upp Josefine i Knightsbridge. Hon skulle lämna tillbaka ett par stövlar som gått sönder och efter det var gjort tog vi en promenad genom Chelsea och landade tillslut på en otroligt mysig juicebar på King's Road. Drack varsin Nut Butter Fudge-smoothie till lunch (oj vad gott!) innan det var dags för mig att påbörja resan norrut igen. 
 
 
Igår (tisdag) testade jag ett nytt pass på gymmet, en blandning av Aerobic och styrka, det var kul faktiskt! Efter det gick jag hem, åt soppa till lunch och låg i soffan och kollade på Håkan Hellströmfilmen från Ullevi i somras. Idag spenderade jag förmiddagen framför datorn innan jag åkte till Holborn och åt lunch med en vän. Hade en bra eftermiddag (har faktiskt haft väldigt bra dagar hela veckan, yey!) och min VM hade köpt med sig cupcakes från Hummingbird Bakery. Har fått 9-åringen att börja läsa Harry Potter och han är heeelt besatt nu (är så stolt!). Han har börjat med Fången från Azkaban idag (och läst 74 sidor!!) och jag är avundsjuk, det är på riktigt världens bästa bok! 
 
Nu måste jag sova. Imorgon ska jag och Ellinor äntligen få äta semlor. Malin, Josefine, Moa och Moas kompis ska följa med också, Bageriet i Covent Garden är platsen, taggad! Hoppas nu bara att alla semlor inte är slut, för då kommer jag eventuellt att gråta. 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback