i bil på väg genom natten

.....

Nattlig uppdatering! 
Har nu jobbat två dagar på mitt gamla städjobb och det är faktiskt helt okej. Hade ju lovat mig själv att aldrig mer behöva gå dit, men jag har ju ca 0 självbehärskning eller envishet i mig, dessutom är det helt ok betalt och jag är pank. Tur att jag har trevliga kollegor! Ska vara där mån-ons nästa vecka innan jag åker till Falkenberg. Sen får vi väl se om jag kan lägga tillbaka kläderna in i skåpet jag rotade fram dem ur i söndagskväll. 

Sitter just nu i bilen påväg ner till Lund med Melina, Sofia och Louise. Vi ska spendera helgen nere i Skåne och på lördag ska vi till Åhus och beachhandbollen. Har varken varit i Lund eller Åhus förut så det ska bli spännande! 




Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback