det är så många så många

.....

Hej hallå! Dåligt med uppdateringar i helgen som vanligt. Har i alla fall haft en väldigt bra helg! I lördags var det helt underbart vårväder och jag mötte jag upp med 13(!) andra au pairer vid Notting Hill Gate för att ta en tur på Portobello Road Market. Fullpackat med turister och inte så mycket roligt att titta på. Men vi köpte goda crêpes (fast inte lika goda som La Crêperie såklart) och letade upp "den blå dörren" från Notting Hill innan vi promenerade längs kanalen genom Little Venice och bort till Edgware Road. En lång och trevlig promenad. Det var lite knepigt att hålla ihop en grupp på 14 pers men det var ändå väldigt härligt, tycker så mycket om dem allihop och man fick liksom "mingla" runt för att försöka hinna prata med alla. Borta vid Edgware Road handlade vi lite lunch på M&S innan vi tog bussen till Hyde Park där vi satt en lång stund och njöt av vädret och vår picknick.
 
(Bilder snodda av Frida, Lisa, Emma & Josefine)
 
 
Efter en lång och härlig stund i Hyde Park gick jag och Sara längs Oxford Street och shoppade lite inför kvällen. Vi hade en riktigt rolig kväll med middag på Vapiano och sedan utgång på Libertine. Får se hur många fler utgångar jag kan klämma in innan det är dags att åka hem. Mina veckor börjar verkligen fyllas upp nu.. Jag hoppas att det inte var sista gången jag var på Libertine i alla fall! 

Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

vad mysigt det ser ut! har du lärt känna några britter under ditt år?

2015-03-09 » 14:02:28
URL: http://vapenbroder.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback