du skulle ta det så lugnt men det gick inte

.....

Oj vad den här dagen gått fort. Jag hade tänkt att ha en riktigt lugn slappardag men det har inte riktigt hunnits med. Min VM åkte bort imorse och kommer hem sent imorgon. Så jag och E får styra skutan själva. Det går nog superbra skulle jag tro. Han tog barnen till skolan och sedan dess har jag alltså haft huset för mig själv. Började morgonen med en promenad ner till Morrisons igen. Köpte med mig lite allt möjligt. Kom hem och lagade mat till ikväll, allt för att försöka undvika att få en stressig eftermiddag. Har hunnit med att lyssna igenom en hel del podcast, tittat på kvalitétsprogram (såsom Realitystjärnorna på godset och Ullared) och till och med hunnit med att baka lite! Nu har jag nyss ätit upp en grymt god lunch/mellis. Några salladsblad, en halv avokado, på med lite stekt kyckling, paprika och selleri och sen toppat med smulad fetaost. Gottgott! (Tro inte att jag blivit nyttig nu, jag åt en crossiant i morse, och flera skivor av den chocolate salami roll som jag bakade innan). 





Nu ska jag skynda iväg och hämta barnen. Tisdagar är busybusy och brukar vara lite halvjobbiga. Så vi kan väl hålla tummarna för att det är tre glada och skötsamma ungar jag får med mig hem? 
Vi hörs senare! Pussokraaaam. 


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback