han var solen när det dagas, han var parken när det våras

.....

Hej bloggen. Idag har jag haft en härlig dag. Eller, alla dagar känns väldigt härliga nu för tiden. Jobbade som vanligt på morgonen och gjorde sedan scrambled egg till frukost. Precis när jag ska ta med mig min bricka upp så kommer dock min värdmamma hem efter att ha lämnat barnen på skolan. Hon hade varit förbi Gail's på vägen hem och köpt en cupcake till mig. "Den var ju så söt, jag kunde inte låta bli!"
 
 
Haha, jag blev väldigt glad i alla fall och tog med mig min frukost samt cupcake upp till mitt rum, hade planerat att räkna matte men det blev visst inte så idag heller.. Istället myste jag till det med att titta på Känn ingen sorg och dricka kaffe. Efter att filmen var slut kände jag att jag var tvungen att ta mig ut i solen lite, så jag laddade iPhonen med podcasts och gick en lång promenad. Köpte en sallad till lunch och vandrade hemåt igen. Hade sen drygt en timma kvar innan det var dags att börja jobba igen så jag storstädade min garderob, rensade ut lite kläder som jag inte använder, vek ihp sådant som låg huller om buller och sorterade upp vad som skulle tvättas. Så nu är garderoben (den ena i alla fall) snygg och prydlig för ett tag framöver i alla fall!
 
 
Har inte så mycket spännande att berätta om eftermiddagen. Lagade mat, tvättade, diskade och allt annat roligt.. Hann med att spela lite kort med O innan han skulle sova och klistra dinosaurier i H's sticker album (som han fick i födelsedagspresent av mig). T håller på att skriva en pjäs tillsammans med några kompisar så han låg på sitt rum och skrev manuskript på sin iPad, så gulligt! 
Hörde föresten min värdmamma berömma mig inför min värdpappa idag och säga hur fantastisk jag är. Har lite svårt att ta in så mycket beröm som jag får från mina värdföräldrar just nu. De är verkligen världen snällaste och mest stöttande man kan tänka sig. Det känns som jag jag de senaste veckorna kommit närmare den här familjen än någonsin och jag är så glad att jag får vara precis här och ingen annan stans. Åh vad jag tycker om min fina värdfamilj ♥
 
Nu ska jag sova! Imorgon väntar frulle på G1 med Sara och sedan ett stenhårt BTT-pass på gymmet, pepp!! 

Kommentarer
Postat av: виды агрегаторов

Hi, i feel that i saw you visited my weblog thus i got here to go back the choose?.I am attempting
to in finding issues to enhance my website!I assume its adequate to use some
of your concepts!!

2021-06-12 » 00:05:00
URL: http://https://torgovaya.xyz/seo



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback