jag är för fattig för london

.....

Hejsan hoppsan lillebror! (Citattävling, vinnaren får bla: en pensel och ett lok!! (det var en annan referens, ta den och ni vinner heela tävlingen!!) ← Vad håller jag på med? Kan jag sluta och börja skriva inlägget någon gång?!)
 
Okej!! Idag har jag varit på gymmet på morgonen. Det blev nästan en timmes simning i ganska lugnt tempo. Tycker det är så himla skönt att simma, hinner tänka och planera så mycket. (Och jag älskar att planera) Efter simningen åkte jag in till stan och mötte upp Ellinor för en lunch på Hummus Bros. Vi åt varsin wrap och gick sedan en kort runda på stan. Ellinor skulle hitta födelsedagspresent till sitt ena värdbarn och lyckades också! Vi hann med en McFlurry på donken också innan jag var tvungen att åka hem för att jobba. 




 
Här hemma har jag haft en ganska o-spännande dag, lagat kycklingschnizel och potatismos, vet inte vad jag tycker om kombinationen.. men gott var det i alla fall! Efter att jag slutat stod jag och pratade med min värdpappa i köket så länge att när jag tillslut kom upp på mitt rum hade maten kallnat, haha. Efter att den var uppäten lyxade jag till det med tre bountysar, gjorde bara en halv sats igår så de börjar ta slut nu... Bjöd värdbarnen idag, H och T älskade dem men O tyckte inte om dem. Min värdpappa gillar inte om kokos och min värdmamma är allergisk mot cashewnötter, så det blir väl jag, H och T som får slåss om de sista. 
 
Nu tänkte jag lägga mig i sängen och lyssna på lite pods innan det är dags att sova. Imorgon åker min vm bort på skidresa över helgen. Jag har därför huset för mig själv under dagen så Josefine ska komma hit, tror vi bara ska chilla faktiskt! En film och lite lunch låter som en alldels lagom plan tycker jag.Vi är båda två ganska panka för tillfället. Jag ska dock jobba en hel del i helgen så då kommer jag i alla fall få in lite extra, det blir skönt för nästa vecka!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback