när skolklockan ringde

.....

Hallå. Hoppas alla haft en bra helg. Jag började min helg med lämna huset innan klockan ens slagit 06:00 på morgonen för att ta mig genom stan ner till Barnes och Svenska Skolan. Var lite orolig för att jag inte skulle hitta, men när jag gick av bussen visade det sig vara väldigt enkelt. Bara att följa strömmen av alla andra blonda, unga människor.. haha.
Provet tog som vanligt 5 x 55 minuter plus lite raster däremellan. Kände verkligen hur jag inte var van vid att ha hjärnan på helspänn så länge, var helt utmattad när jag gick därifrån. Känner mig ganska nöjd med provresultatet men vet inte riktigt om jag lyckades förbättra mig från tidigare år, får vänta och se när den normerade poängen redovisas om ungefär fyra veckor. Märkte i alla fall en stor skillnad på ELF (Engelsk läsförståelse) vilket väl betyder att min engelska faktiskt förbättrats under det här året, yey! Matten gick faktiskt också helt okej, på sista mattedelen (del 4) hann jag dock inte med allt och fick därför chansa på frågor som jag inte ens läst. Tänkte att om jag sätter samma svar på alla borde i alla fall något bli rätt. Svarade därför B på de nio sista frågorna. Det skulle visa sig vara ett bra drag då sex av dem var rätt(?!). Så man kan väl säga att jag hade lite tur också, haha. 
Efter provet åkte jag hem och bytte om lite snabbt innan jag åkte iväg till Danielle. Hon bjöd på Roast Dinner eftersom jag nu bott i England i över ett år utan att äta denna klassiska rätt. 





Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback