vad gjorde mig så förfärligt glad

.....

God kväll bloggis. Jag har inte orkat ta upp matteböckerna igen. Men beger mig nog ut på Hampstead High Street imorgon och slår mig ner på ett mysigt place. Inte G1 dock, jag och Sara ska nämnligen äta middag där på onsdag och jag känner att tre dagar i rad är liite over the top. (Fast inget ställe är så billigt som G1..). 
Jag mådde lite halvdant i eftermiddag. Huvudvärk och att H bestämde sig för att samla alla instrument han kunde hitta och spela på dem gjorde det inte dirket bättre. Kände mig nästan lite febrig ett tag. Det går runt ett konstigt virus i barnens skola, som enbart verkar drabba mammor? Alltså, det är helt knäppt. Nästan alla av L's vänner bland de andra mammorna har varit precis lika sjuk som hon. Jag vill verkligen inte bli sjuk så jag hoppas att det bra var inbillning från min sida. Nu känns det i alla fall mycket bättre! Är verkligen jätteglad för tillfället. Undrar lite vad all denna gladhet kom ifrån? Solen kanske? Skönt är det i alla fall! Fick dessutom väldigt mycket uppskattning för att jag spontanstädade H's rum i helgen. Han hade stolt visat upp alla lådor och skåp i rummet för L nu ikväll och hon var superimponerad. Kul!!
 
Har inte gjort någonting alls ikväll i vanlig ordning. Jag förstår inte hur jag kan sätta mig ner, börja slösurfa runt lite och sen har det helt plötsligt gått två timmar? Jaja. Jag får väl gå och lägga mig istället då. Imorgon är det bara 9 dagar kvar tills min familj kommer hit. Det ska bli så himla härligt!

Min bror. Den enda person jag känner som finner det helt normalt att äta fyra mackor samtidigt. (Har lovat att inte lägga ut den här bilden men jag tror inte att han läser min blogg så om ingen säger något får han aldrig reda på det.)

 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hejsan, först och främst tycker jag din blogg är super bra! Jag ska vara au pair i London ett år frammåt från den 8 juli och jag hittade inte någonstans att kontakta dig och jag har lite frågor om visum, skullle du vilja kontakta mig på [email protected]?

Mvh

2015-03-24 » 14:51:26



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback