varje torn du bygger upp

.....

Hej bloggen! 
Det är onsdag och idag har jag och Malin (äntligen) besökt Tower of London. Har velat göra det enda sedan jag kom hit så det var verkligen på tiden. Det kostade 22 pund att gå in men det var det verkligen värt, huuur mycket som helst att se/läsa om och väldigt intressant dessutom. Vi promenarade runt där inne i lite mer än två timmar innan vi kände att vi sett tillräckligt och började bli hungriga. Då
lämnade vi Towern och styrde stegen mot Tortilla i City. Åt burritos, kollade på kostymklädda män (det går liksom inte att undvika när man är i city) och pratade om framtiden. Det är nu 32 dagar kvar tills jag lämnar London. Helt galet! 




Vi skiljdes åt vid monument och åkte åt varsitt håll. Jag sitter just nu på Caffe Nero och dricker en kaffe innan det är dags att börja jobba igen. Egentligen skulle min värdmamma jobbat idag och jag hämtat barnen, men T skadade sig på idrotten idag och har varit hemma med min värdmamma. Så får väl se hur den här eftermiddagen blir. 
Ikväll ska jag i alla fall träffa Sara igen och äta middag på G1. Känns som att det var alldeles för längesedan som vi sågs så det ska bli kul! 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback