det ska va gôtt å leva

.....

Hallå bloggis. Det blev en hel jobbvecka tillslut, härligt! I tisdags var jag och införskaffade mig ett gymkort efter jobbet. Så nu har jag gymkort i Sverige också, ska försöka se till att gå dit.
Igår jobbade jag stängning så när jag kom hem var det redan ganska sent. Åt pizza med familjen och sen åkte jag och lillebrorsan in till stan. Igår var det ju nämnligen finbesök i Jönköping då After Shave & Anders Erikssons turné Det mesta av det bästa gjorde sitt sista stopp just här. Ett sånt tillfälle kan man ju bara inte missa liksom! Showen var uppdelad i två akter, där den första bestod av en timme av "gubbrörahjulet". Dvs. ett hjul med nummer där varje siffra representerade en sketch/sång. Alltså slumpen som avgör hur kvällen ser ut. Andra akten bestod också av lite blandade nummer från 33 (!) år av underhållning. Knut var tyvärr inte med eftersom han är sjuk (och har varit ett bra tag!) men Claes hoppade in istället och gjorde det väldigt bra. Behöver jag säga att det var en fantastisk kväll? Måste lyckats glömma bort hur otroligt mycket jag tycker om de där gubbarna under min tid i London. På riktigt alltså, jag älskar Galenskaparna & After Shave! 
 
 
 
 
 



 
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback