orkar inga flera ord

.....

Hej bloggen. Förlåt för att jag är så usel på att uppdatera, har inget att skylla på förutom att jag inte orkat. SKA försöka ändra på det! 

Sedan jag skrev sist har jag varit i Göteborg och hängt med kusinerna. Hann även med en lunch (på Vapiano <3) med Agnes och en fika med Åsa. 




Var ju tvungen att ta en prommis hit också. 


Ser fram emot detta!


Condecofika!

När jag kom hem igen var det dags att städa lilla stugan i Munkaskog. Jag, Elin, Stina och Hanna passade också på att ge dörren till utedasset en uppfräschning:
Sofia; Victoria, Estelle och Daniel; Estelle; Chris och Eleonore; Kungaparet och Carl Philip (på hans dop) och tillslut Madde och Jonas Bergström. Fint ska det va! 

Förutom trädet som vält är det en väldigt vacker utsikt vi har från vår lilla sommarstuga.


Stugan i sig är mer av ett ruckel..

I fredags hänge jag med Jossan, Emelie och Hanna. Vi åt grymt god pizza och spelade spel hela kvällen. Så mysigt! 


Lördag var en riktigt spännande dag. Då körde jag nämligen go-cart för första gången i mitt liv. Såååå kul!!! Det ska definitivt göras fler gånger. 






I söndags gjorde jag inte så mycket förutom att gå på ett BTT-liknande pass på gymmet som gett mig träningsvärk för hela denna veckan. 
Den här veckan har jag förövrigt inte gjort speciellt mycket, lagat mat till familjen, varit på gymmet, kollat på Suits.. typ. Fast i måndags var jag och Emelie på bio! Världens bästa bioduo är ju återförenade igen. Denna gång var det dessutom gratis bio, en förhandsvisning av filmen Spy. Riktigt rolig faktiskt, se den!
I övrigt inte en speciellt händelserik vecka alltså. Men nästa vecka så ska jag börja jobba igen, längtar!

Skriver förresten detta klockan 4 på morgonen utan att ha sovit en blund på hela natten. Har haft svårt att somna hela veckan och idag (igår?) gick det inte alls. Det sjuka är att jag inte är trött alls? Vid halv fyra (när jag provat ALLT som jag kunnat tänka på - lyssnat på Alex & sigges podcast till exempel) gav jag upp och nu väntar jag mest på att klockan ska bli 5:00. Då ska nämligen Filip och fredrik livesända på kanal5play inför David Lettermans sista sändning i USA. Så ska nog titta på det. Och äta frukost. Man blir sjuuukt hungrig av att vara vaken en hel natt. Vi hörs när vi hörs! Puss o kram!


Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

vad fin din nya design ar!

2015-05-21 » 13:28:46
URL: http://vapenbroder.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback