OM MIG


 

Om mig: Är en musikal-älskare som går i tvåan på Samhällsprogrammet på Per Brahe gymnasiet i Jönköping. Jag älskar att lyssna på musik och lyssnar på det mesta, men Björn & Bennys musik är alltid bäst. Saknar helt lokalsinne och lyckas därför alltid gå vilse. Annat jag tycker om är att sjunga (även om det inte alltid låter så bra), sen gillar jag att läsa också, läser allt från deckare och chick-lit till en av mina absoluta favoriter, Harry Potter! Vill ni veta mer om mig så får ni kika runt lite i bloggen.

Är en musik-älskare som går andra året på Samhällsprogrammet på Per Brahe gymnasiet i Jönköping. Det bästa jag vet är musikaler och framförallt Björn och Bennys mästerverk. Skriver om musik, Harry Potter, Filip & Fredrik och annat viktigt här i livet. Eventuellt lite om mig själv också.  
..och om jag fick chansen att välja igen skulle jag göra om det en gång till.

Bloggar om förberedelser, mitt år i USA, foto, musik, film, resor och mig själv. Kanske.


Trackback