new dress for x-mas!

.....

Helllo!
Jag är helt sjukt seg! Gaalet trött! Jaja, skitsamma :P

Hah, började 12.10 idag, som alla måndagar, så jag passade på att åka in och gå lite på stan innan skolan. Jag köpte en klänning som jag ska ha på julafton. Men problemet var att jag hade provat ut att storlek 36 var perfekt! Men idag fanns det bara 34 och 38 kvar. 38:an var jättestor, seriöst den satt jätteknäppt! hah. Så jag köpte 34:an. Den var lite tajt med det funkar, jag får väl helt enkelt inte äta fram tills jul. Eller sluta äta så mycket godis (ja eller hur^^).


(den är lite mörkare i verkligeheten)

Haha, nu ska jag ner och hjälpa mamma lite, hon får gäster om en halvtimme. PussOKraam!

Kommentarer
Postat av: Vic

Sv, Hehe då är vi lite lika då när det gäller den hiss/diss listan! :D kram

2009-11-23 » 18:52:08
URL: http://victoriaeklund.blogg.se/
Postat av: Emelie

Den var jätte söt :)

2009-11-24 » 17:33:46



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback