idiot-mobil!

.....

Hej bloggen!
Sitter och ska plugga matte nu, har kapiteltest imorgon. Inte kul.
Kollade igenom bloggen nyss, den ser sjukt tråkig ut utan bilder asså! Men jag hittar verkligen inte min kamerasladd!!

Efter skolan idag så gick jag lite på stan. Köpte typ inget kul, två linnen. Höhö^^
Sen tog jag bussen till A6 för att lämna in min älskade mobil. Ja och istället fick jag världens fulaste lånemobil en gammal skype telefon, blää ;s Jag typ blev skitsur och ville ha tillbaka min mobil (även om den är trasig).
Så för att dränka mina sorger bestämmde jag att köpa saker till mig själv. Hah, det blev en stor påse godis, veckorevyn och ny body butter från the body shop.

Nu ska jag plugga vidare, och hata min "nya" mobil -.-

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback