Anders Ekborg

.....

Pluggar och lyssnar på Anders Ekborg<3.(<---spotify länk) Hans nya album heter "Äkta Vara" och jag tycker det är bra bra bra ! Hehe ;) Men måsta säga att albumet känns lite... mesigt ? Nej, så får jag inte säga(A) Men han kan bättre än såhär, kolla bara in det här klippet. Men han känns lite för snäll :P Fast det skadar ju inte att lyssna iaf :) "Äkta Vara" alltså ;)) 


<------- more of this

<------ and less of this

(hahha, jag vet inte om ni fattar det där sista) xD
Men mer "Freddie Trumpher-style" och less...(hahah, fan vad faail jag är på att förklara x) Men spela roll, inte en jävel som läser min blogg iaf) :(

När ska du förklara,
när ska jag förstå vem du är?
Hur kan nån få vara nära dig
När du vet att det borde va' jag?
Jag saknar dig så varje dag och natt.

Åhh, nu känner jag mig ju lite elak mot Anders, men nej nej, älskar honom fortfaranda x) :P ^^


UPDATE: Hmm, förlåt för ett lite... märkligt inlägg^^ Jag skulle ju bara göra lite reklam här, hahah xD


Bilderna är från Briggen btw ;)


Kommentarer
Postat av: ellen

linnea jag lääääser!! men orkar inte kommentera :P

2009-10-15 » 17:11:01



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback