Martin Melin & Camilla Läckberg

.....

Idag gifte sig Martin Melin med Camilla Läckberg, vilket betyder att allt hopp är ute för mig och Hanna ;( Vår Robinson-Martin som tävlar i riktiga Robinsontävlingar, dvs charader, krabbrace, hoppa säck m.m. Men om han nu skulle gifta sig tycker jag att Camilla är toppen! ;)


Camilla och JAAAG på bokmässan, alltså den minen jag gör -.-


..och Hanna och Martin Melin! Vår stora idol! Och så lilla Charlie också, haha ;)

Föresten, Martin tog en bild på mig och Camilla med sin egen kamera. Så om han eventuellt har kvar den bilden har alltså Martin Melin en bild på mig, fett coolt! Har jag nämnt att jag har hela säsongen av Robinson från 97' på dvd. Förutom första avsnittet! Så det har jag aldrig sett.. grymt irriterande!

Men men, stort GRATTIS till Martin & Camilla! :)

Kommentarer
Postat av: Den

Cool!!!

Jag vill också en autograf Camilla! Det är synd att jag bor i Ryssland))

2010-08-08 » 20:55:17
Postat av: Martin Melin

Hahahaa!

Jag skall fixa första avsnittet åt dig. Har det på DVD, men just nu är det på någon redaktion i USA, men så fort det kommer. Och maila mig via min blogg så skall jag dra övre de bilder JAG tog på bokmässan förra året.

/Martin

2010-09-09 » 19:05:11
URL: http://coolapappor.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback