dans med svåra steg

.....

Halloj på er!
Igår åkte jag in till stan vid 13 för att åka till Hanna. Jag skulle hjälpa henne med att fota/modella inför nån dansgrej hon skulle göra. Det var väldigt kul! Fast jag trivs såå mycket bättre bakom kameran än framför! (Speciellt om jag moste dansa!) Efter "fotograferingen" handlade vi mat och godis och så åkte vi hem till Emelie. Mamma kom dit med min dator så att vi kunde redigera bilderna. Sen var vi där på kvällen, kollade på BECK, åt kladdkaka och massa annat mys.



Nu ska jag snart gå upp, senare idag ska vi baka julgodis hos Tilda. (Titta in på hennes blogg förresten, hon tar awesome bilder!) Och jag vill hinna städa och julpynta lite innan. Vi hörs!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback