JAG SKA PÅ BAO!

.....

UNDERBARA GÖREL HANSER!

För ett tag sedan ringde Linnéa till mig och undrade om jag ville komma till hennes stuga i Stockholm och det ville jag såklart! Vi prickade in helgen v.30 dvs nästa helg eftersom det är då BAO kommer till Skansen då. Men det fanns ett problem, biljetterna var slutsålda! Jag får lite panik och försöker hitta info om eventuella extra biljetter som kommer släppas men hittar ingenting. Som en sista utväg skickar jag ett mejl till Görel Hanser (projektledare och talesperson för ABBA, vd för Briggen (som gjort Kristina från Duvemåla!!!), chef för Music & Artist Service och ansvaraig för Benny Anderssons skivbolag Mono Music) där jag undrar om det kommer släppas några extrabiljetter eller om det går att köpa biljett på annat sätt. Och idag när jag sitter på bussen in till stan plingar det till i telefonen. Mejl. Det är Görel, som skriver att hon ska fixa en biljett till mig. HON SKA FIXA EN BILJETT TILL MIG! åhhh, jag började nästan gråta där jag satt. Alltså fattar ni?! Jag ska på BAAAAAAAAO!! Åh, tusen tusen tack Görel. Du är fantastisk!

Här slänger vi in en ABBA-låt tycker jag, "Sång till Görel".

Kommentarer
Postat av: åsa

åh så awesome! älskar när awesome folk fixar biljetter haha. have fun!

2011-07-22 » 00:38:33
URL: http://enmoviebox.blogg.se/
Postat av: åsa

sv; va vilken? haha. p&l bilderna? eller nån av dem eftersom du skrev i singular

2011-07-24 » 11:59:25
URL: http://enmoviebox.blogg.se/
Postat av: åsa

sv; ahaa min design! taaaack så mycket <3

2011-07-24 » 12:24:53
URL: http://enmoviebox.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback