vi växte upp på var sitt sätt

.....

Fick skatteåterbäring igår. 5000 glada kronor som seglar in på kontot. Tack och bock. Idag är det fredag och jag har hunnit med en hel del redan innan klockan slagit 12. Var i stan i morse hos min tandläkare. Fick beröm för att jag skött tänderna bra (berättade inte att jag var hos den andra tandläkaren igår) och fick även se bilder på hur mina tänder såg ut innan... HE-RRE-GUUUD. Hur kunde alla låta mig gå runt så? Helt fruktansvärt! Såg ju helt helt sjukt ut!! När jag såg det blev jag i alla fall 100% övertygad om att jag gjorde rätt i att skaffa tandställning! Att jag var klar hos tandläkaren åkte jag ner till stan och åt frukost på Espresso House, kyckling hickory bagel och iste, har ni inte ätit det så gör det! Väldigt gott! Efter det tog jag tåget och så var jag hemma igen 9:20.. då hade min bror inte ens vaknat än. Nu på morgonen/förmiddagen har jag kollat på How I Met Your Mother (är inne på säsong 7 nu.. tyvärr inte lika bra som de tidigare tycker jag!), fixat lite detaljer med bloggdesignen, postat ett brev och varit på banken! Är så vuxen nu för tiden...

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback