och fick istället jobb i TV:s storsuccé

.....

Sms-konversation med lillebror för tre veckor sedan. Ibland hänger inte riktigt hjärnan med när man läser ett sms lite för snabbt. Ikväll i Doobidoo är det Per Fritzell som är med.. och jag kommer missa det igen!
Ska ju på Helens konsert i Vara ikväll! Helt alena! Min mor kommer dock att följa med som sällskap för hon ville inte att jag skulle behöva köra fram och tillbaka alldeles ensam (tror egentligen att hon är lite orolig att jag ska köra vilse.. vilket inte är en omöjlighet när det gäller mig och mitt lokalsinne). Har ingen aning om vad Helen kommer sjunga faktiskt, men Euforia-konserten som jag och Linnéa var på var helt magisk så hoppas och tror att denna kommer vara minst lika bra!
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Åh "redan" dags för dig! Yay! Ska bli kul att höra vad du tyckte:D Ha en awesome kväll!!

Svar: Ja!! Har inte sett Helen på typ två år så det ska bli jättekul! TACK! :D
Linnéa Carlsson

2013-10-04 » 12:00:20
Postat av: thina

dock meddela att knut knäckte i doobidoo, så du missade verkligen något. blev dock störd av att tjejen han sjöng just svärföräldrarna med "la sig i" sången mycket mer än hon skulle, dvs sjöng mer än att bara upprepa hans meningar lite fint sådär som kerstin gjorde.

Svar: ja jag har sett det nu i efterhand! två gånger! haha. och pers avsnitt såg jag direkt när jag kom hem på natten! ;)
Linnéa Carlsson

2013-10-08 » 14:41:08
URL: http://www.aspie.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback