jag har hört sånger om badkar

.....

Det blev inget besök på Totally Swedish idag. Gick istället en ganska lång promenad och njöt av det fina vädret. Kom hem runt halv sju och var helt slut i fötterna efter att ha vandrat runt en hel dag i platta ballerina. Passade därför på att låna badkaret i H's badrum lyxade till det med ansiktsmask, grönsaksdipp och GAS på iPaden. Har efter det lagat chili con carne (som inte alls blev lika god som mammas), kollat på Breaking Bad och tagit hand om lite tvätt. Imorgon eftermiddag ska jag träffa en tjej som heter Kajsa som också är ganska ny här i London, det ska bli kul. Vad jag ska göra innan dess har jag inte kommit på, hoppas på lika fint väder som idag så att jag kan vara ute i alla fall. 
 
 
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback