och kunna lysa upp den väg du springer

.....

Idag har familjen kommit hem och det är lite liv i huset igen. Ganska skönt måste jag säga. Har slappat hela dagen och knappt lämnat rummet. Nu ikväll mötte jag dock upp Moa för ett träningspass, hann med att powerwalka, jogga, springa upp för en hemsk trappa och styrketräna. Fruktansvärt jobbigt men så mycket roligare att träna när man har roligt och peppande sällskap! Vi får väl se hur ofta vi kan lyckas hålla igång denna grymma träning, men som vårt nya motto säger: "we've got nothing to lose but the fat". 
 
 
Imorgon ska jag börja jobba igen efter en härlig semester. Börjar dock ganska lugnt eftersom vi ska åka till ett museum med barnen. Jag ska strax gå och lägga mig för jag är helt slut efter kvällens träning, men vi var grymt duktiga. Ser fram emot den här träningsvärken. Typ.
 
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback