och stjärnorna som glittrar

.....

Hallå bloggen! Lyckades hålla mig vaken under hela BAFTAs igår, även om det var svårt i slutet! Det var väl en helt okej gala, inte sådär jätterolig men slår ju alla svenska galor med hästlängder. Många priser till Gravity, en film jag fortfarande inte sett. Har faktiskt en hel del filmer jag känner att jag borde se innan det är dags för nästa gala, Academy Awards (Oscarsgalan) natten mellan 2-3 mars. Jag och Emelie har planerat för en helkväll! 
 
BAFTAs bästs: Att Alicia Vikander delade ut pris tillsammans med Eddie Redmayne + Att prins William var där.
BAFTAs sämsta: Att Benedict Cumberbatch inte var där.
 
Se allt från gårkvällens stjärnspäckade BAFTA 2014!
Avslutar med en bild. Tycker inte om Angelina Jolie (nej jag har fortfarande inte kommit över att hon splittrade Hollywoods finaste par) MEN måste lägga in denna för hon var grymt snyggt klädd igår! Kul!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback