After Shave i Så ska det låta

.....

Nu var det ju ett tag sedan, men jag har ju faktiskt lovat att skriva om After Shaves medverkan i Så ska det låta, och jag håller ju alltid var jag lovar på den här bloggen (eller?). I alla fall. Världens bästa After Shave satt bakom en vit flygel och sjöng fint en hel timme. Eller, tyvärr var det ju ett annat lag med också, inte som förra gången då AS + Anders Eriksson hade hela showen för sig själva. Men dock väldigt roligt att det andra laget sjöng, Pappa jag vill ha en Italienare, New York New York (Borås, Borås) och It never rains in Southern Californa (Sitter vi här igen om femti år). I stort sätt kan man väl säga att det verkligen var Per Fritzells kväll. Han sjöng nog dubbelt så mycket som de andra gjorde tillsammans, haha. Men det var väl kul för mig som inte fick höra honom alls i 30-årsfesten!
 
Bäst: Truckdriving song
 
Sämst: Knuts val av skjorta.


 

 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback