sen uppfinner du himlen igen

.....

God kväll (Tänkte först skriva natt men det lät inte alls bra att starta ett inlägg så). Idag har jag och Malin varit på IKEA. Hann med hela tre vändor av Ikea-mys innan vi begav oss till restaurangen för de självklara köttbullarna. Så GOTT det är att få äta något riktigt svenskt. Dock verkar många engelsmän fått för sig att det är okej att äta köttbullar och brunsås med pommes till?! Känns verkligen inte som en höjdarkombination.. (Vi valde såklart potatismos istället). När vi ätit upp tog vi en liten sväng inne på det jättelika Tesco som ligger precis brevid innan vi åkte hemåt igen. Ett mycket bra sätt att spendera några timmar på tycker jag och framför allt med ett sådant bra sällskap! 
 
Det här är ungefär himlen för en utlandssvensk
 
När jag kom hem tappade jag upp ett bad och låg där sedan i 1,5 timma (!) och tittade på fler avsnitt av Svenska Dialektmysterier. Fick fylla på med nytt varmvatten några gånger men annars var det bara underbart att ligga där medans regnet öste ner utomhus. Sedan har jag spenderat resterande tid av den här kvällen framför datorn, förutom när jag fick en plötslig craving för sushi och fick springa ner till O2 Centre och köpa.
 
Trots att det regnat stora delar av eftermiddagen/kvällen var det väldigt fint när jag gick ner till Finchley Road. 

MMmmm!
 
 
Dagens bonusbild: 
*hjärtögonemoiji*
 
NU måste jag förflytta mig upp till tredje våningen och min säng innan jag somar här i soffan. Vi hörs när vi hörs (förhoppningsvis imorgon).
 
 
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback