jag har väntat på ett regn jag kan förlora mig i

.....

God afton bloggen. Det blev ingen åska. Men regn. Dock inte det vanliga gråa Londonregnet utan ett superhärligt varmt sommarregn. Det liksom luktade sommar! Ville bara springa ut i det och dansa. Men det gjorde jag inte. Då hade familjen nog satt mig på första bästa plan hem till Sverige skulle jag tro. Eftermiddagen har varit bra, L kom hem med H och lite senare kom O också. Sen åkte L och jag var ensam med pojkarna. Hade det ganska trevligt och O frågade om han inte kunde få titta på Zlatans bicicletamål mot England på youtube. Jag vet inte hur många gånger han har sett det klippet nu. Han är verkligen helt galen i fotboll. Idag bad jag honom att bara för ett litet tag sluta prata om fotboll och berätta något annat istället. Det gick sådär:
O: "Okay... You know that game we do when I say an animal and you have to say one that starts with that animals last letter?"
Jag: "Yeah.."
O: "Can we do that.. but with football players??" 
 
T kom hem väldigt sent idag eftersom mamman som skulle skjutsa hem honom efter träningen hade glömt bort honom. Jag hann på riktigt bli orolig att något hade hänt. Som tur var fanns det andra föräldrar där som skjutsade hem honom, men ändå. I slutet av mitt "jobbpass" stressade jag runt som bara den och när jag tillslut kom upp på mitt rum igen var jag helt svettig. Det beror dock inte bara på mitt stressande. Temperaturen i det här huset är fortfarande alldels för hög. Jag åt i alla fall min mat, tog en dusch och just nu sitter jag och kollar på första avsnittet av Orange is the new black. Har inte kommit så långt men OJ så bra det är! Ska kolla klart på det och sedan är det dags att sova. Imorgon är det tisdag och jag ska göra ett nytt försök att träffa Hanna på kvällen. Har inget planerat för dagen förutom att jag måste städa mitt rum. Det är lite kaos. Godnatt folket! 

Alltså #nofilter på den här bilden! 

 
Förövrigt: Den här leken som O pratade om, när man ska säga ett djur som börjar på bokstaven det förra slutade på. Jag lärde barnen den för ett tag sedan men upptäckte snart att den är sjukt mycket svårare att göra på engelska! Kanske skulle det gå bättre med fotbollsspelare trots allt..

Kommentarer
Postat av: Sara

Den serien är jättebra :D såg ALLA avsnitt av säsong två som kom ut för typ 5-6 dagar sen på TVÅ dagar, är sjuk och har sommarlov hehe. positivt men också negativt är att alla avsnitt kommer ut på samma gång när det är en netflix serie . så slipper man vänta en vecka på att det ska komma ut på nätet. men dåligt när jag somsagt.. kollade alla på två dagar x) nu blir det lång väntan på nästa säsong. fan :D

Svar: Haha! Ja det blir lätt så när man fastnar i en serie!! Har inte sett så mycket än som sagt men det jag har sett tycker jag var GRYMT bra!
Linnéa Carlsson

2014-06-10 » 01:24:13



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback