jag ser mig i spegeln

.....

Hallå hallå. Glad måndag på er alla. Visst känns det ruskigt långt kvar till helgen idag va? Uschpuch. Jag har hittills idag inte gjort speciellt mycket. Vädret var kasst imorse så jag bestämde mig för att ta en hemmadag. Så jag har legat i sängen och (äntligen) kollat klart på Breaking Bad. Har möblerat om lite i mitt rum också. Det är ju inte så mycket som går att ändra på men jag fick en spegel av min värdmamma i morse så har försökt hitta en lämplig plats för den. Det går sådär. Den är dessutom superful. När den stod ute i hallen, där det var ganska mörkt, såg den mycket finare ut eftersom jag trodde att den var guldig. Det var inte förens jag burit in den på mitt rum som jag insåg att den var gul. Världens kanske fulaste färg. Men nu står den i alla fall brevid sängen och om jag kan låtsas att den är guldig så är jag supernöjd. 
 

Nu ska jag ta en mikrovilpaus innan jag börjar jobba om en kvart. Vi hörs kanske ikväll! 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback