mot en blekgrå himmel

.....

Hallå! Helgen tog slut onödigt fort tycker jag. Speciellt eftersom jag knappt gjort någonting alls! Nästa fredag är det midsommarafton och på lördagen är det stort midsommarfirande i Hyde Park. Det ska bli så roligt att fira en så svensk tradition mitt i centrala London, hoppas bara att det inte spöregnar. 

Igårkväll var jag hos Hanna. Hon var barnvakt så vi slappade i hennes säng, åt massa gott och kollade på Harry Potter. SÅ mysigt!!  


Idag vaknade jag vid 10, hämtade frukost och gick tillbaka till sängen. Har sedan inte rört mig många meter därifrån. Har bara slöat och kollat film på iPaden. Det är verkligen grått och tråkigt väder här idag! Tog mig i alla fall ut strax efter tre och gick till crêperiet. Har inte ätit crêpes på tre veckor nu så tyckte att det var dags! Sjukt lång kö idag trots vädret och jag fick vänta i över 30 minuter. Men det var det värt! Nu ska jag snart gå ner och jobba några timmar. Min värdpappa är hemma så förstår inte riktigt varför, men helg betyder extra betalt så jag klagar inte! 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Alltså dessa crepesen! Man blir verkligen sugen på att testa!

Svar: Den är supergod! Du får komma hit nästa helg så får du testa! ;)
Linnéa Carlsson

2014-06-15 » 22:57:06
URL: http://sanndrasjobergs.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback