och bli kvalmigt varm

.....

Hallå. Idag känns det som att det är åska på gång. Galet varmt och fuktigt ute, och inne! Framför allt uppe på mitt som är nästan outhärdligt att vistas i för tillfället. 
När jag jobbat klart imorse åkte jag iväg till King's Cross för att leta efter en keps till Åsa på Platform 9 3/4-shopen. Hittade dock ingen men det var ändå ett trevligt besök. En fantastiskt mysig liten butik. Hittade en jättestor planch som har hela (ja, hela) Harry Potter och de vises sten i pytteliten text på sig. Riktigt sugen på att köpa men har tyvärr inget riktigt bra ställe att sätta upp den på. Efter detta åkte jag hem till Hampstead igen. Hade tänkt träffa Hanna och äta lunch men hon var tvungen att jobba så jag tog en ensamfika på Starbucks istället. Satt och lyssnade på First Aid Kit i Värvet. En riktigt bra intervju som jag tycker ni ska lyssna på! När jag tröttnat på Starbucks gick jag hem istället. Satte mig vid skrivbordet och började pyssla med mitt album. Tycker verkligen att det är otroligt kul att få klippa och klistra. Hoppas på att det blir bra. 
 
Hela PS på en poster. HUR awesome??

Hela kostcirkeln är med..
 
Nu jobbar jag för fullt. Står just nu och tittar på potatis som håller på att steamas. Har lite tvätt på gång och ska snart springa iväg till slaktaren och köpa kycklingkorv. Den är grymt god faktiskt. Troligtvis min favoriträtt av det jag brukar laga här. Kvällen ska spenderas hemma så eventuellt kommer ett inlägg till! Puss och kram tills dess! 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback