maj med vackert väder

.....

Goder afton! Gjorde hamburgare till pojkarna idag, mycket uppskattat av 8-åringen, 6-åringen tyckte bara om själva hamburgaren, 4-åringen tyckte om allt utom själva hamburgaren.. Själv har jag ätit pasta med mozarella och tomat till middag och sitter nu och äter några digestive och dricker vatten med mynta. Idag har jag varit här i två månader. Helt galet, en sjättedel av mitt år som au pair är redan förbi! Känns dock som att detta kommer bli en seg vecka, ser så mycket fram emot helgen men det är långt dit! Imorgon ska L jobba igen och jag börjar därför mitt eftermiddagspass redan klockan 12. Hade tänkt att bara slappa hemma innan dess och njuta av att ha huset för mig själv, men upptäckte precis att imorgon är sista dagen att rösta i EU-valet på ambassaden här i London så nu känner jag lite att jag kanske borde göra det.. Ta lite ansvar liksom. Men vi får väl se.. Annars har jag inte så mycket planerat för veckan, ska ta med Hanna till G1 imorgonkväll och äta middag, det ska bli mums! Nu ska jag förflytta mig till sängen och iPaden ett tag innan det är dags att sova. Har samtliga fönster öppna och har fått ner temperaturen till 25 grader för tillfället. Fortfarande på tok för varmt för min smak men jag ska faktiskt inte klaga, imorgon ska det visst bli regn har jag hört. Och sen dröjer det väl en vecka innan solen tittar fram igen.
 
 
Tycker ju inte att detta ser så himla lovande ut direkt..
 
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback