måndag 24

.....

Hinner kanske med ett kort inlägg om dagen också. H har fått röda utslag på kropp och ansikte och fick vara hemma från skolan idag. Troligtvis hör väl detta ihop med febern i fredags. Jag är i alla fall glad att han var pigg och nöjd när jag var ensam med barnen i lördags. Jag spenderade morgonen med att kolla på Svensson Svensson och äta lingongrova. Det är min nya favoritsyssla. Sen gick jag till gymmet och boxningen igen. Hade oturen att råka para ihop mig med en dam som inte verkade vilja ansträna sig så mycket vilket gjorde det svårt för mig att kunna göra något alls. Till slut tyckte nog instruktören synd om mig, för att lät mig träna med honom istället. DÅ blev det jobbigt kan jag lova. Men också grymt kul! Älskar Boxfit! 
Efter gymmet gick jag till Costa, åt pastasallad, drack te och lyssnade på Värvet. Eftermiddagen har flutit på bra. Eftersom H var sjuk låg han bara i soffan och tittade på tv. Nu ska jag återgå till Svensson Svensson. VI hörs när vi hörs!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback