samma konstiga beslut

.....

Hej kompisar! Onsdag och bara två (och en halv) dagar kvar innan Emelie kommer hit! Måste säga att det här är en otroligt händelselös vecka. Skrev faktiskt ett inlägg igår men det blev så otroligt tråkigt att jag tog bort det igen. Kort summering av gårdagen: Var jag på gymmet, gick hem och slöade innan det var dags att jobba. Spenderade eftermiddagen med att laga mat och göra mer granola. När jag slutat åt jag middag på rummet och började kolla på andra säsongen av Derek på netflix. Tråkig dag. Men kände mig trots det på ganska bra humör hela eftermiddagen, inte så stressad heller trots att det var ganska mycket att göra. Tror jag jobbar allra bäst när jag har liite stress i mig, blir knäpp när det inte finns någonting att göra och man bara väntar på att tiden ska gå. 
 
Idag jobbar min värdmamma så jag lämnade O och H på skolan, köpte med mig kaffe från Nero och gjorde chokladbollsgröt till frukost. Denna gång en variant som tillagas i ugnen istället för mikron, mycket godare! Kollade gårdagens Big Brother innan jag kände att jag var tvungen att lämna huset ett tag. Bestämde mig för att åka upp till Brent Cross Shoppingcentrum. När jag väl kommit dit så tog det inte lång tid innan jag mindes vilket tråkigt tråkigt köpcentrum Brent Cross är. Lyckades i alla fall få med mig en klänning från Topshop och en skjorta och strumpbyxor från H&M. Var ruskigt sugen på att köpa med mig en halloumiwrap från Leon men var fortfarande alldeles för mätt från frukosten så fick hoppa det. Tror inte jag var på Brent Cross mer än en timme innan jag tröttnade och åkte hem. För att slippa gå hela vägen bort till tuben bestämde jag mig för att ta bussen, ännu ett dåligt beslut då den visade sig ta nästan en timme på sig att ta mig tillbaka till Hampstead. 



I eftermiddag ska jag hämta barnen, laga tunabake till middag och ta hand om en massa tvätt. Imorgon tänkte jag ta mig ut och vara lite social. Först ska jag gymma och efter det åka in till stan för att luncha med Danielle. Har ju faktiskt inte träffat några vänner på hela veckan (!!) så det ska bli skönt, tror att det behövs! 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback