och ett slags liv

.....

Tjo blogg. Har nyss kommit hem efter mitt första Bodypump-pass på gymmet. Förmodligen också det sista eftersom mitt gymkort går ut på torsdag. Sååå himla tråkigt eftersom jag börjar trivas riktigt bra där nu. Men jag har faktiskt inte råd att fortsätta för tillfället så jag får väl försöka börja springa eller något nästa vecka igen.. blä.
Sedan jag uppdaterade sist har det inte hänt så väldans mycketfaktiskt. Har som sagt börjat jobba nu vilket känns väldigt skönt. Trivs verkligen så fantastiskt bra! Men det är ju inte direkt ett spännande och händelsefyllt liv jag lever just nu, inte som i London direkt. Jag försöker att inte tänka på London så mycket, men det är svårt att inte längta tillbaka. 
Helgen var också väldigt lugn, i fredags stängde jag på jobbet så kom hem sent och bara slappade. I lördags gjorde jag ingenting alls på förmiddagen och åkte sedan in till stan, köpte lite bra att ha grejer. Smink och ett par mysbyxor i leopard t.ex. Enbart nödvändigheter alltså. I söndags sov jag hur länge som helst, städade mitt rum och på kvällen lagade jag och min lillebror middag. Är det morsdag får man ju vara lite extra snäll. Efter det var det ju helt plötsligt måndag igen och dax att gå till jobbet.. 
 
Eftersom det inte händer så mycket har jag heller inte tagit några bilder. Därför bjuder jag nu på en gammal och lagom fjantig selfie. Varsågoda.
 


 
Nu ska jag kolla på några avsnitt av Vänner innan det är dags att sova. Imorgon ska jag jobba lääänge och sen bege mig till gymmet för ett sista spinningpass. Hoppas jag inte har allt för mycket träningsvärk bara..

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback