önskelistaa

.....

Fölåt mig, har varit väldigt off idag. Men jag har inte haft något kul att skriva om, dessutom har jag varit upptagen. Idag har jag nämnligen skrivit min önskelista! Hah, jag vet att jag formodligen är för gammal för önskelistor. Men jag tycker det är jättekul att sitta och fundera på vad man ska önska sig. Sen får man ju sakerna man vill ha också, fast det klar. Det kan ju bli tråkigt att bara få saker man vill ha också, hah^^

Här är iaf en del av det som finns på min lista:

DVD: Heroes - Säsong 2
DVD: Idol 2008: Audition
DVD: Idol 2008: Final
DVD: vänner säsong 4

 Bok: ”Som om ingenting” – Katarina von Bredow
Bok: ”Knappt lovlig” – Katarina von Bredow
Bok:” Skönhetsbibeln” - Karina Ericsson Wärn

 T-shirt med pingvin - Cubus
Hv71 trosor
Svart topp från H&M
Svart munkjacka utan dragkedja, tunn

 Armband, Peace&Love, vitt och guld
Armband, Peace&Love, vitt och silver

Japp, det är lite av det jag vill ha :P


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback