kort inlägg igen..

.....

Hellu bloggen (:

Idag hade jag sovmorgon, eller njaa började halv 10, men fick sova lite extra iaf :p
I skolan hade vi först en föreläsning om att gå i skolan typ ? Läraren som pratade var jättebra iaf, och sjuukt lik Dr.House ;O

Tyvär har jag ingen bild på läraren, men jag lovar, vääldigt likt ;)

Nu sitter jag här och kollar på Chess, mhahah x))
Vääldigt bra är den, den blir bara bättre och bättre faktist :D


Nu ska jag kolla klart på Chess och sen blir det träning... *suck*
Sen lovar jag att blogga lite mer ikväll ! Jag måste skärpa mig med bloggningen asså !


Kommentarer
Postat av: Emelie

Han var jätte rolig! och tvilling med dr House ;)

2009-09-17 » 18:03:01
Postat av: elsa

han hade maja med!!!

2009-09-17 » 19:36:58
Postat av: Therese

Jag vill också se chess !! :o

2009-09-17 » 19:38:20



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback