VM i beachfotboll..

.....

Sitter vid dator nu, nyduschad och fräsch :P Vaknade vid 12, en helt lagom tid. Eller okej, kanske lite sent men idag har jag inget alls för mig så då gör det inte så mycket. Har suttit ute och läst lite i min bok, den är bra. Fast inte lika bra som den förra, tycker den är lite seg... Har spelat lite sims idag också, måste bara visa vad jag gjort. Men det tar jag någon annan gång, för Agnes är inte hemma och hon måste se ;)

Har på TV:n bakom mig, det är VM i beachfotboll vilket min lillebror tydligen inte kunde missa.. VM i beachfotboll?? Roligaste citatet från kommentatorn nyss:
"- Ja och Portugal misslyckades ju totalt i fotbolls VM i Sydafrika så detta måste kännas fantastiskt för alla portugiser!" - Ehh.. Självklart, nu kommer ju iiiingen bry sig om hur det gick i fotbolls VM eftersom dem har gått till semifinal i VM i beachfotboll, i matchen mot.. USA.
Men jag vet inte, kanske är beachfotboll jättestort i Portugal, men det känns inte så av någon andledning.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback