brandövning i skolan!

.....

Slutade klockan 10 idag. Helt okej alltså! Hade bara matteprovet och sen fick vi sluta. Och det innebär HELG för min del! För imorgon blir det Ullared. Kommer bli såå bra :D

Förresten hände det något väldigt spännande idag. Efter provet var vi tvugna att vänta en timme på tåget så vi väntade i skolan. Men när vi är påväg ut så går vi genom korridoren i skolan och då ser vi att vaktmästarna står i den stora trappuppgången med en stor rökmaskin. Och kort där efter startade brandlarmet! Jag gillar brandövningar! Fast vi hade ju slutat så vi gick vidare istället för ut på skolgården, hehe. Men brukar det vara så? Att man använder "riktig" rök vid brandövningar? Man skulle ju bli riktigt rädd om man kom nerför trappan och möttes av massa rök, då skulle man väl tro att det brann på riktigt.


Imorgon är vi här, tjalalalla..

Sedan jag kom hem har jag inte gjort något vettigt alls, läst lite i "A kiss before dying" som vi håller på med i engelskan. Tycker det är lite jobbigt, skulle hellre fortsätta läsa Mari Jungsteds men att läsa två samtidigt blir lite jobbigt. Fast när jag var lite yngre läste jag så mycket att jag hade scheman för vilken dag jag skulle läsa i vilken bok. Ibland hade jag säker 5 stycken samtidigt! Men jag var bok-galen då, haha ;)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback