En dag försvinner så fort..

.....

Nu har jag slösat bort en hel dag på nästan inget alls :( Det ända jag har gjort är att fixa en vinterdesign till bloggen.. det är liksom september! Men det var roligt, och mysigt! Men jag kanske ska göra en höstdesign också? Jag får se hur det blir :P

Jag kan inte riktigt fatta det. Men imorgon ska jag och Gabriella till bokmässan. Vi ska träffa Filip & Fredrik. På riktigt! Eller ja, vi kommer vara två av de mängder av folk som kommer vilja träffa dem. Så dem kommer ju inte att märka oss där i bland. Men ändå, jag får i alla fall se dem. Och jag kommer komma ihåg det typ för alltid.


Jaha, och nu då? Jag ska vara hemma ikväll och ha tråkigt. Jag ska nog välja kläder inför imorgon (hehe) och lägga fram det jag ska ha med mig. Fy sjutton vad nervös jag är.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback