solen i ögonen

.....

jag älskar detta vädret! har varit ute heela dagen och solat. gött! Imorgon åker jag och pappa till farmor i Falkenberg. Hoppas på lika fint väder där, så kan jag sola massor. Fast jag måste ta med mig mitt svenska arbete dit. Det ska bli klart på lovet, vet inte riktigt HUR jag ska lyckas med det. Men jag ska i alla fall göra klart det så fort som möjligt, ska bli så skönt när det är klart!

Ikväll ska jag troligtvis vara med Magnusson och gänget. Fast just nu får jag inte tag på dem, ska försöka igen strax. Tänkte bara uppdatera alla mina undrande läsare på vad som hänt ;)

Förmiddagens soldrink, apelsinjuice och hallon. Mums!

Kommentarer
Postat av: miw

haha gjorde du? jag är förutsägbar, kan vara för att när det kommit vks bilder gjorde jag en vks design, när det kom lite sällksap bilder gjorde jag en design med det xD så åh ja kunde inte hålla mig, har mailat runt som en dåre för att få nittileaks pressbilderna alltså hah. TACK iaf! är nöjd själv.

2011-04-20 » 19:09:18
URL: http://enmoviebox.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback