och timmar spenderades där kunskapen bor

.....

Halloj! Skolan är igång, och jag har redan börjat plugg igen. Efter skolan idag (och ett jobbigt afrodans/bräda pass på aerobicen. Hej träningsvärk.) gick jag och Emelie till biblioteket eftersom vi skulle låna lite saker till historiauppgiften. Emelie lånade en bok om Öland och jag satt och gick igenom gamla arkiverade JP från 70-talet på sån där gammal rullfilm. Ganska spännanDe, de första 10 minuterna. Men eftersom jag tog fel på år och letade på 1976 istället för 1978 så tog det nästan två timmar innan vi var klara! Efter det gick vi till McDonalds och åt lite välförtjänt mat! Nu måste jag sova, klockan står på 05:30 dom vanligt. Kul.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ett riktigt trevligt sätt att spendera en kall vinter kväll på :) och vi lärde oss hur man sköter den där maskinen, men det roligaste var nog fiaskot med grodmaskinen ;)

2011-01-12 » 13:07:27
Postat av: Andrea

CHACHA BRUDEN! Sjukt bra blogg dude, uppdatera lite oftare dock. Ps. du är så söt här brevid mig. PUSSEN

2011-01-13 » 11:24:19
URL: http://andreablombloggar.blogg.se/
Postat av: Anonym

PUUUUUUUUUUUUUSS

2011-01-13 » 11:34:55
Postat av: Anonym

Det kan vara gott med lite sån mat ibland också. ;)

Gilla min blogg på facebook:

http://www.facebook.com/home.php?sk=sent#!/pages/tvminnenbloggse/173621859321427

2011-01-16 » 00:52:45
URL: http://tvminnen.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback