en liten summering av gårdagen

.....

Nehe, det blev inget inlägg igår. När jag hade ätit igår kväll så ringde Sofia och frågade om jag ville se lite fotboll. Så Ellen plockade upp oss och vi åkte till Egnahem och kollade. Matchen var rätt tråkig och slutade 0-0. Efter matchen fortsatte vi vår turné med att äta på Max och strax innan 23 kom vi hem till Sofia. Vi provade en stor del av Sofias garderob för att ta reda på vad hon skulle ha på skolavslutningen och sen kollade vi på film. Dinner for Schmucks, den var kanoners, se den! :D Åkte hem och vaknade vid 9 idag. Nu ska jag snart in till stan för att umgås lite med Agnes och några andra på Vätterstranden. Det tror jag blir trevligt! Ikväll ska jag till Anna men jag kanske hinner skriva något innan. Puss!

Ellen och Sofia igår. Ellen verkar ha växt lite tycker jag ;)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback