london calling

.....

Jag är så duktig på att blogga alltså. #fastnej
 
PÅSKEN är här! Långfredagen har gått och vi har redan hunnit med att äta påskmat och leta ägg. Vår påskafton kommer nämnligen gå åt till att packa för på söndag åker hela familjen till LONDON! Det är egentligen min lillebrors 14-årspresent men eftersom jag är en sådan partytjej ville min familj självklart inte åka utan mig. (Eller så fick jag böna, be och betala min den själv men men..) Ska bli så HIMLA roligt och jag älskar London så. Har redan massa planer på saker som ska ses, göras och shoppas! Denna gången kommer vi dessutom bo "mitt i smeten" på Tottenham Court Road och det ska bli fantastiskt att kunna GÅ runt till ställen. OCH på måndag ska vi ta oss ut till Leavesden Studios och THE MAKING OF HARRY POTTER STUDIO TOUR... alltså jag är så glad att jag knappt kan fatta att det är sant! Jag hoppas och tror att det kommer bli en underbar resa och jag lovar (for real this time) att berätta om den när jag kommer hem. Nu ska jag sova. Vi hörs!
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback